środa, 5 marca 2008

Jak osiągnąłem niezależność finansową...

...robiąc to, co kocham?

Myślę, że każdy chciałby zbudować konkretne źródła pasywnego dochodu robiąc to, co lubi robić najbardziej, w czym jest najlepszy i co daje mu największą satysfakcję.

Niewiele osób jednak wie, że coś takiego jest w ogóle możliwe.

W tej notce przedstawię krótki zarys mojej drogi do niezależności finansowej - drogi, która dzięki moim doświadczeniom i umiejętnościom z przeszłości zajęła mi mniej niż rok (od wyznaczenia celu do osiągnięcia dochodu pasywnego przekraczającego miesięczne wydatki).

Oto dwie główne pasje, które wykorzystałem:
- psychologia osiągnięć (studiowanie nauczania amerykańskich mówców motywacyjnych)
- marketing internetowy

Oto dwie główne umiejętności, które niezwykle skróciły moją drogę do niezależności finansowej:
- znajomość języka angielskiego
- umiejętność tworzenia stron internetowych (plus moje studia informatyczne)

Pewnie zastanawiasz się, w jaki sposób młody chłopak z niewielkiej miejscowości uzyskał możliwość bezpośredniego kontaktu z najlepszymi mówcami motywacyjnymi na świecie...

Pewnie nie do końca wiesz, jak to się stało, że marketingu internetowego uczyli mnie najlepsi specjaliści ze Stanów i z Polski...

Można powiedzieć, że miałem dużo szczęścia. Można też powiedzieć, że bardzo temu szczęściu pomogłem.

Zdradzę Ci wielką tajemnicę osiągania niezależności finansowej:

Aby stać się niezależnym finansowo należy oddzielić zarabianie od pracy, skupić się na rozwijaniu swojej pasji i pomaganiu innym ludziom.

Przez dwa miesiące "praktykowałem" w Złotych Myślach (pracowałem za darmo - to właśnie oddzielenie pracy od zarabiania). Dzięki temu nie tylko uzyskałem bezcenny trening od jednego z polskich mistrzów marketingu internetowego - Mateusza Chłodnickiego, ale także zacząłem się obracać w środowisku "właściwych ludzi" - z czego powstało więcej wspaniałych dla mnie rzeczy, niż kiedykolwiek mogłem marzyć.

Jedną z nich było zlecenie mi przetłumaczenia na język polski "Hipnotycznego Marketingu" autorstwa geniusza marketingu internetowego - Joe Vitale (tak powstało jedno z moich źródeł pasywnego dochodu). Poza tym - miałem możliwość brania udziału w szkoleniach Joe Vitale i Briana Tracy, a także przeprowadzenia wywiadów z każdym z nich.

Jeśli mówimy o rozwijaniu swoich zainteresowań i pomaganiu ludziom - temu właśnie służy założony przez mnie wortal tematyczny Osiagacz.info. Fenomen tej strony polega na tym, że jest ona zupełnie bezpłatna (prenumeraty mailowe - biuletyn sukcesu i cytat dnia - również nic nie kosztują), a jednak jest dla mnie jednym z głównych źródeł pasywnego dochodu :)

Jeśli nie wiesz jak to się dzieje - wracaj czasem na tego bloga, za jakiś czas wyjaśnię tę zagadkę i pokażę, jak i Ty możesz zrobić coś w tym stylu.

Oddzielenie zarabiania od pracy polega na dwóch rzeczach:
- pracy za darmo (to na początku)
- dostawaniu pieniędzy bez pracy (to trochę później :)


Dodanie następnego źródła pasywnego dochodu, które przy okazji bezpłatnie pomaga codziennie tysiącom ludzi na całym świecie, było bardzo proste. Skopiowałem gotowy, działający business model Osiągacza i stworzyłem OnlineMotivator.info - podobny serwis, z tym, że po angielsku.

Moje strony internetowe ciężko na mnie pracują dniem i nocą i zapewniają mi pasywny dochód, który pozwolił mi spełnić wiele marzeń (np. odbycie podróży dookoła świata). Praktycznie codziennie dostaję maile z podziękowaniami za biuletyn sukcesu, cytat dnia i stworzenie stron, które bardzo pomagają wielu ludziom.

Pracuję właśnie nad nową wersją kursu internetowego "Dochód z pasji", w której pokażę dokładniej, jak i Ty możesz wykorzystać swoje pasje, by osiągnąć niezależność finansową.

(teraz jest dobry czas, by dodać tego bloga do ulubionych i przesłać jego adres znajomym, których również zainteresuje ta notka :)

12 komentarzy:

Konrad Kokurewicz pisze...

Jestem uzależniony od Cytatu Dnia z Osiągacza :)

Nie przestawaj go posyłać nigdy :)

Pozdrawiam serdecznie,
Konrad Kokurewicz

Arek pisze...

Sebastian... cóż więcej można powiedzieć.. Jesteś naprawdę dobry w tym co robisz! Prawdziwie podnosisz wartośc ludzi do samych siebie, m.in. ja jestem ta osobą.
Choć jeszcze nie poznałem Cie osobiście (a na bank się spotkamy) pragne dziękować Tobie za każdą notkę, którą umieszczasz w internecie! To w jaki sposób Twoje słowa motywują innych, nie można określić: REWELACJA.. - to coś więcej.
Wydajesz się być najlepszym Polskim mentorem!!! - oczywiście, póki co - Polskim...

dzięki:)

Arek Ż.

kasia pisze...

jestem pod wrażeniem.
a blog zapowiada się ciekawie ;)
również się ciesze z cytatów dnia, zawsze gdy widzę go w mojej poczcie uśmiech pojawia się na twarzy ;)
pozdrawiam
Kasia W.

Unknown pisze...

dodałam do ulubionych i czekam na wpisy:)

Dawid pisze...

Witaj:)

Kilka miesięcy temu trafiłem na Twoją stronę osiagacz.pl jest naprawdę świetna:)Gdyby nie ona to zapewne nigdy nie zainteresowałbym się biznesem i samodoskonaleniem. Twój biuletyn sukcesu otworzył mi oczy ... mogę widzieć więcej, wiem ze tak naprawdę TYLKO ja jestem odpowiedzialny za swoją przyszłość. Wielkie dzięki:)

Pozdrawiam
Dawid W

Anonimowy pisze...

Witaj Sebastianie!!!!
Już od dłuższego czasu czytam Twoje e-maile biuletynu sukcesu oraz cytaty dnia.
Można powiedzieć ,że stało sie to moim nałogiem choć nie lubię tego słowa więc lepiej niech to będzie, że stało się to moim nawykiem.
Odwiedziłem już wiele stron i wiele blogów o tematyce samodoskonalenia lecz Twoje publikacje znajdują się na najwyższym poziomie na mojej liście.
Cytaty pomagają mi w codziennym życiu a porady jakich udzielasz napisane tak prostym językiem zawsze zmuszaja mnie do konstruktywnego myslenia.
Czy stosuję je wszystkie? NIE!!Bo gdybym je stosował dawno już odniósłbym sukses.Ale szukam, cały czas szukam informacji, jakiegoś zdania, słowa , które spowduje ,że podejmę decyzję- być może najważniejszą w moim życiu.Ważne ,że nie stoję w miejscu jak wiekszość z ludzi.
Choć wiem, że to bardzo ważne aby spisywać swoje cele to jednak tego nie robie.Dlaczego? Nie napiszę ,że nie mogę, że to trudne bo bym zkłamał.Poprostu jeszcze tego nie robię!Ale jestem przekonany,że dzień ten nastapi.A Jacek wówczas wystartuje jak RAKIETA !!!
Pozdrawiam!!!!
Dziękuję za wszystko!!!
Proszę o jeszcze!!!
Do usłyszenia !!!!

Anonimowy pisze...

brawo za Twoją pracę, gdybyś jeszcze wiedział jak osiągnąć bezśmiertelność Twoja praca miałaby o wiele większą wartość - chodź do mnie, a Twoje życie będzie trwać wiecznie

Mariusz Szot pisze...

no to wszyscy Ci pięknie posłodzili i nikt nie pomógł Ci się posunąć do przodu i jest ok ;) Czytam sobie maile od Ciebie i postanowiłem raz zobaczyć jak wygląda Sebastian. Jak dla mnie to musisz popracować troszkę nad pewnością siebie albo postaw lustro za kamerą albo pozostań przy mp3... Idea jest świetna ale jak patrzę na Ciebie w niebieskim t-shircie ...hmmm przestaję w nią wierzyć i nie kupuję tego ot tak poprostu. Garnitur nie gryzie.. jeśli nie lubisz ubierz się stylowo.....Podróż tysiąca mil zaczyna się od jednego kroku.. życzę samych sukcesów

Ula pisze...

Mi rowniez bardzo pomagaja cytaty. Sa bardzo motywujace.
Pozdrawiam
Urszula A.

janpaweltomaszewski.pl pisze...

ciekway przypadek z Ciebie Sebastianie, ale to właśnie dlatego jestem sybskrybentem cytatów, osiągacza ipt.
Gratuluję i życzę powodzenia

Czy organiuzujecie jakieś sympozium, szkolenie, które poprowadzisz?

pozdr

Alicja Poznańska pisze...

Gratuluję tego, co udało Ci się do tej pory osiągnąć i na Nowy Rok życzę dalszych sukcesów!

Hx blog pisze...

Z przyjemnoscia czekam zawsze na informacje od Ciebie. Zaciekawilo mnie to co powiedziales, mianowicie ze jestes informatykiem z wyksztalcenia poniewaz ja rowniez i pracuje jako grafik komputerowy. Posiadam juz swoja dosc spora liste adresowa i cala tone roznych pomyslow jednak jak narazie nie bardzo potrafie tego faktu przekuc na jakies konkretne profity. Bardzo interesuje mnie sprawa, ktora w zasadzie jedynie dotknales, mianowicie ze latwo jest sprawic aby ruch na stronie byl duzy. Czy moglbys nieco uchylic rabka tajemnicy? Oczywiscie wiem, ze mozna pozycjonowac odpowiednio strone jednak jest to kosztowne, a robienie tego samemu chyba jeszcze bardziej biorac pod uwage czas jaki trzeba na to poswiecic.